DKV fomenta l'esport entre els metges a través del X Campionat d'Espanya de Ciclisme per a Metges

El campionat està organitzat pel Col·legi de Metges de Màlaga i la Fundació Commálaga i té el patrocini de DKV

DKV vol fomentar la salut dels metges espanyols i per això aquest any patrocina la X edició del Campionat d'Espanya de Ciclisme per a Metges, que tindrà lloc a Màlaga el 27 d'octubre. L'objectiu d'aquesta prova és oferir a tots els metges d'Espanya aficionats al ciclisme, una oportunitat única perquè es converteixin, no només en esportistes, sinó en prescriptors d'hàbits de vida saludable. Gràcies a aquesta activitat, organitzada pel Col·legi de Metges de Màlaga i la Fundació Commálaga, els facultatius passen de donar consells als seus pacients a donar exemple mitjançant la pràctica d'exercici físic. L'organització espera la participació de prop de 200 participants, que sortiran a les 10.00 h. de la seu del Col·legi de Metges per fer un recorregut de 76,6 km.

El compromís que DKV té amb la societat va molt més enllà de la cura dels seus clients. L'asseguradora s'esforça per fer un món més saludable, i el primer pas per aconseguir-ho és fomentar els hàbits saludables entre la població. Per això, fa cinc anys, l'asseguradora va crear l'Institut DKV de la Vida Saludable, a través del qual duu a terme accions de divulgació sobre diferents aspectes de la salut i com prevenir malalties. A més, la companyia és referent en el patrocini esportiu com a part de la seva aposta per l'esport com a fórmula eficaç de difusió d'hàbits de vida saludable i de valors com el treball, l'esforç i la cura de la salut.

“Ens estrenem patrocinant un esdeveniment dedicat específicament al col·lectiu mèdic. Un fet que ens fa especial il·lusió, ja que compartim un mateix objectiu: la cura de la salut de les persones”, explica el Dr. Francisco J. Juan, director general de Salut de DKV. "Esdeveniments com aquest són els que ens ajuden a promoure uns millors hàbits per portar una vida saludable entre els professionals sanitaris, els nostres col·laboradors més importants”, afegeix.

DKV fa temps que s'implica en iniciatives que siguin d'interès per als facultatius. Un exemple d'això són els Premis DKV Medicina i Solidaritat, que són ja un referent en el sector i que, amb una trajectòria de 185.000 € en premis en cinc anys, posen en valor la implicació dels metges i del sector sanitari en accions solidàries.

DKV Seguros considera que les empreses tenen una responsabilitat social vers els ciutadans i aposta pel desenvolupament sostenible. L'entitat asseguradora defensa que la necessitat d'obtenir beneficis econòmics, a través de bons productes i un bon servei, és compatible amb la cerca del benefici social i mediambiental.