Antonio Vila, nou director territorial d'Andalusia-Múrcia

Antonio Vila, actual director de les sucursals de DKV a Cadis ocuparà la Direcció Territorial d'Andalusia-Múrcia.

Vila (San Fernando, 1970) va arribar a DKV el 2001 com a gestor de cartera de Jerez i, pocs mesos després, l'agost d'aquell mateix any, es va encarregar de les mateixes funcions per a tota la província. D'aquí va passar a ocupar el càrrec de director comercial per a Andalusia occidental el 2003 i el de director comercial del canal Previsió per a tota la comunitat el 2004. El 2007, va ser promocionat com a director de les sucursals de DKV Seguros a Cadis.

A partir d'aquell moment, va iniciar una important tasca per difondre la imatge i marca de DKV per tota la província, apostant pel patrocini de l'esport base i l'acció social com a elements diferencials. Fruit d'aquesta activitat, el 2013 va sumar els càrrecs de director nacional de Desenvolupament Corporatiu de la Fundació Integralia DKV, i el de patró i vicepresident de la Fundació Fondos Kati.

A més, és coordinador de l'Àrea de RSC d'ATA, la Federació Nacional de Treballadors Autònoms des de 2017, mànager del producte DKV Famedic des de 2016 i president de la Fundació Universo Accesible des de 2011, cosa que li permet mantenir una important xarxa de contactes en els àmbits social, institucional i empresarial.

Antonio Vila substitueix David Olivares, que va deixar la companyia fa unes setmanes, i la seva elecció ha estat motivada pels bons resultats obtinguts al capdavant de les sucursals de Cadis i el seu coneixement del mercat andalús.

“Amb el nomenament d'Antonio Vila com a director territorial, continuem amb la nostra política de promoció de persones que han fet un acompliment continuat i contrastat en la seva carrera professional. En concret, les capacitats per desenvolupar nous models de negoci d'Antonio estan fora de qualsevol dubte i aquesta característica seva és precisament la que perseguim en totes i cadascuna de les últimes incorporacions i promocions que des de la Direcció General Comercial es produeixen. La capacitat per generar negoci com a centre, i persones totalment enfocades a aquest com a mitjà principal per assolir aquest fi”, explica Pedro Orbe, director general comercial.

El mercat d'Andalusia, en xifres

Actualment, DKV té 370.000 assegurats entre Andalusia i Múrcia, que suposen una cartera de gairebé 100 milions d'euros (99,5 en aquests moments), amb una quota de mercat en salut del 7% i del 4% en decessos, tenint (per ordre de quotes) com a principals competidors en salut Adeslas, Asisa i Sanitas, i Ocaso, Santa Lucía, Mapfre i Preventiva en Decessos.

Durant els darrers anys, l'evolució de la Direcció Territorial ha mostrat signes de desacceleració en el creixement, cosa que ha motivat el nomenament d'Antonio Vila com a nou director amb l'objectiu d'impulsar les vendes i reduir la caiguda, repte que Vila assumeix “amb molta il·lusió”. “Andalusia i Múrcia són dos grans territoris que ho tenen tot per fer. Intentaré assolir el repte marcat per la companyia -créixer de manera rendible- dedicant-hi tot el temps necessari, però també delegant en els magnífics directors de sucursal que hi ha a la zona”.