DKV Seguros dóna 22.000 euros a dues associacions madrilenyes

Els projectes estan entre els 9 escollits en el marc de la X Convocatòria Pública d'Ajuda a Projectes Socials i Mediambientals de la companyia asseguradora

DKV Seguros ha donat 22.000 euros a dues associacions madrilenyes en el marc de la X Convocatòria Pública d'Ajuda a Projectes Socials i Mediambientals. Les entitats beneficiàries són la Fundación Benito Menni i la Fundación Diversión Solidaria (Fundación del Hombre), que han rebut 10.000 i 12.000 euros, respectivament.

El projecte de la Fundación Benito Menni consisteix a potenciar el desenvolupament a través de la millora i prevenció en l'àmbit de la salut mental de les persones ateses i el seu entorn; el de la Fundación Diversión Solidaria, per la seva banda, és aportar diversió solidària als col·lectius més necessitats.

En el moment de signatura del conveni s'ha fet entrega dell 80% del que els ha correspost com a entitats beneficiàries de la X Convocatòria Pública d'Ajudes per a projectes socials i mediambientals. El 20% restant es lliurarà en finalitzar els projectes.

En la signatura dels convenis i entregues dels talons, que ha tingut lloc a la sucursal de DKV Seguros a Madrid, hi han estat presents el director de la sucursal, Carlos Ávila, per part de l'asseguradora; Lourdes Nuñez i Rosa Izquierdo, de l'àrea de Projectes i Subvencions de la Fundación Benito Menni; i la presidenta de la Fundación Diversión Solidaria, Juana Zarzuela.

X Convocatòria Pública d'Ajuda a Projectes Socials i Mediambientals DKV Seguros entrega ajudes per un valor de 100.000 euros a 9 entitats en el marc de la X Convocatòria Pública d'Ajuda a Projectes Socials i Mediambientals. Aquestes ajudes beneficiaran directament gairebé 1.500 persones.

Els nou projectes han estat escollits entre 50 finalistes, la majoria orientats a persones amb malalties cròniques, dona, infància, joves i persones amb discapacitat. Cal destacar que tres dels nou escollits són projectes de cooperació internacional –a l'Índia, Moçambic i República Democràtica del Congo–.

En aquesta edició s'han assolit els 12.317 vots gràcies a la dinamització en xarxes socials i a la implicació en l'apadrinament de projectes per part dels empleats del personal de DKV Seguros.

Per setè any consecutiu, empleats, mediadors, metges, clients i proveïdors han pogut triar aquests 9 projectes als quals la companyia dóna suport amb ajuda econòmica a través de la campanya "Tu decideixes. Tu tries un projecte, DKV ho fa realitat".

En l'edició passada de la convocatòria, hi va haver 73 projectes finalistes i es van assolir els 20.697 vots. Des de 2005, DKV Seguros ha finançat 75 entitats amb més de 835.000 euros, i ha beneficiat més de 140.000 persones.