DKV ocupa la vintena posició en el rànquing de 100 Best Workplaces Europa 2015

La companyia ha estat inclosa per primera vegada en aquesta classificació, en la categoria d'organitzacions d'entre 500 i 1.000 empleats.

Grupo DKV ocupa la vintena posició en la classificació d'empreses més ben valorades per treballar en el rànquing dels 100 Millors Llocs per Treballar 2015 a Europa.

La companyia ha estat inclosa per primera vegada entre les Best Workplaces Europa 2015, dins la categoria d'organitzacions d'entre 500 i 1.000 empleats, que fa anualment Great Place to Work®.

L'abadia de Neumünster (Luxemburg) va ser l'escenari escollit per celebrar l'entrega de la XIII llista dels 100 millors llocs per treballar a Europa, esdeveniment que va reunir nombrosos líders empresarials. En representació de Grupo DKV va assistir Jorge Díez-Ticio, director de Recursos Humans, el qual va recollir el guardó.

Aquest reconeixement se suma a l'obtingut recentment per l'asseguradora en la llista Best Workplaces España, on era escollida la quarta millor empresa per treballar a Espanya, també en la categoria de 500 a 1000 empleats.

La llista europea s'organitza en tres categories: 25 millors multinacionals, a la qual opten empreses amb presència en tres països o més; 25 grans companyies, de més de 500 persones en plantilla; i 50 pimes, d'entre 50 i 499 treballadors.