DKV certifica un any més el seu compromís amb la conciliació i la igualtat amb el segell EFR

La companyia rep per tercer any aquest certificat que l'acredita com a empresa familiarment responsable i assoleix el nivell B+

DKV Seguros ha obtingut un any més la certificació d'empresa familiarment responsable (EFR), un model de gestió que garanteix la millora contínua en l'àmbit de la conciliació i la diversitat i que, a més, és una certificació externa de reconegut prestigi que dóna objectivitat i visibilitat a aquestes polítiques internes. Ara, el 2016, i després d'una exhaustiva auditoria, la companyia aconsegueix situar-se en el nivell B+.

Per obtenir aquest segell, el Grup DKV va implantar el model EFR i es va sotmetre a una auditoria en la qual es va comprovar que el sistema de gestió implantat compleix els requisits establerts en el Model Empresa Familiarment Responsable, pel que fa al disseny, la implantació, l'avaluació i la millora contínua de les pràctiques i polítiques referides a la conciliació de la vida familiar i laboral. La companyia s'ha sotmès a una rigorosa i exhaustiva auditoria externa per obtenir aquest segell de qualitat en conciliació i igualtat d'oportunitats.

El certificat EFR, promogut per la Fundació Másfamilia i amb el suport del Ministeri de Sanitat i Política Social, reconeix aquelles organitzacions que s'impliquen en la generació d'una nova cultura del treball, tot incorporant un sistema integral de gestió, que permeti una eficaç harmonia entre l'esfera laboral i la familiar i personal, basada en la flexibilitat, el respecte i el compromís mutus.

El certificat EFR afavoreix una millora de la productivitat, mitjançant una concepció del treball basada en el rendiment i l'eficàcia al marge de la quantitat d'hores treballades i de la presència física del treballador; redueix l'absentisme i la rotació i, per tant, reté el talent, gràcies a una millor qualitat de vida dels treballadors i a la generació d'un clima de pau social a l'empresa.