La Fundación Malagueña de Asistencia a Enfermos de Cáncer rep 10.000 € de donació de DKV Seguros

El projecte “Programa de apoyo al paciente hospitalizado” ha estat un dels beneficiats de la XIII Convocatòria d'Ajuda a Projectes Socials de Salut i Discapacitat

DKV Seguros ha donat 10.000 euros a la Fundació Malaguenya d'Assistència a Malalts de Càncer. Aquest donatiu s'emmarca en la XIII Convocatòria d'Ajuda a Projectes Socials de Salut i Discapacitat de DKV Seguros, en la categoria de Prevenció i Promoció de la Salut, que premia projectes que millorin la salut i la qualitat de vida de persones més vulnerables.

El projecte Programa de suport al pacient hospitalitzat que presenta la Fundació Malaguenya té l'objectiu oferir assistència psicològica, acompanyament, ajuda en gestions, servei de perruqueria, taller de meditació i reiki a l'Hospital Universitari Virgen de la Victoria a 250 pacients. “Quan a una persona li diagnostiquen càncer pateix un gran impacte emocional i la seva vida es veu afectada familiarment, socialment, espiritualment i laboralment”, descriuen en el projecte.

En la signatura del conveni i lliurament del taló, que ha tingut lloc el 15 de juny a la sucursal de DKV Seguros a Màlaga, hi han participat José Miguel Villada, director de la sucursal, i els representants de l'ONG Jorge León Gross, president, Fernando Luque Ruiz de Mier, tresorer, i José Luíz Martínez de Aldecoa Hafner, gerent.

DKV Seguros lliurarà ajudes per un valor de 116.000 euros a deu entitats en el marc de la XIII Convocatòria d'Ajuda a Projectes Socials de Salut i Discapacitat. Aquestes ajudes beneficiaran directament més de 3.300 persones. Aquests projectes han estat reconeguts amb un màxim de 12.000 €, fins a arribar als 116.000 € que aporta l'entitat asseguradora per finançar les seves causes en qualsevol de les cinc categories establertes: salut i medi ambient, trastorns alimentaris, discapacitat, envelliment actiu i prevenció i promoció de la salut.

Els deu projectes guanyadors han estat escollits entre 52 finalistes gràcies a més de 21.240 vots emesos per empleats, mediadors, professionals sanitaris, clients i proveïdors i també per públic general, que han designat els projectes que rebran ajuda econòmica a través de la campanya Tú decides.

En aquesta edició es van establir cinc categories que s'agrupaven segons el tipus de vot:

Categoria de vot obert: hi havia els projectes de salut i medi ambient i estava oberta al vot de qualsevol persona resident a Espanya. Es podien triar dos projectes guanyadors.

Categories de vot tancat: englobava les categories de prevenció i promoció de la salut, trastorns alimentaris, discapacitat i envelliment actiu. Hi podien votar clients, empleats, mediadors, personal sanitari i proveïdors de DKV. I donava lloc a la selecció de vuit projectes guanyadors.

Des de 2005, DKV Seguros ha finançat 100 entitats amb més d'un milió d'euros, i ha beneficiat més de 265.700 persones. L'objectiu d'aquesta iniciativa és donar suport a projectes socials per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones més vulnerables, així com a aquelles iniciatives que difonguin campanyes de comunicació per sensibilitzar la població sobre la influència dels factors mediambientals en la salut.

El propòsit és aconseguir que els grups d'interès presentin i apadrinin projectes.