DKV financia con 100.000 . nueve proyectos d'atención a personas con discapacidad y con enfermedades crónicas

Más de 2.000 personas se verán directamente beneficiadas por la IX Convocatoria Pública d'Ayudas a Proyectos Sociales y Medioambientales

DKV Seguros entrega ayudas por valor de 100.000 euros a 9 entidades en el marco de la IX Convocatoria Pública d'Ayuda a Proyectos Sociales y Medioambientales. Aquestes ajudes beneficiaran directament més de 2.000 persones.

L'objectiu d'aquesta iniciativa és fomentar accions adreçades a persones desafavorides, que contribueixin a millorar la seva qualitat de vida i la seva salut. Així mateix, el projecte cerca comunicar i sensibilitzar sobre la importància de factors mediambientals en la salut de les persones.

Els nou projectes s'han escollit entre 73 finalistes, la majoria orientats a persones amb malalties cròniques, infància i persones amb discapacitat. D'altra banda, la convocatòria té una àmplia presència en el territori, amb projectes en gairebé la totalitat de les comunitats autònomes, a més de 8 projectes de cooperació internacional.

Majoritàriament, les ajudes han anat a parar a projectes adreçats a persones amb discapacitat i al suport a persones amb malalties cròniques.

Per àmbit geogràfic, els projectes escollits corresponen a Còrdova, Barcelona, Ourense, Sevilla, Haití, Madrid, Lleó, Zaragoza i Osca.

En aquesta edició s'ha arribat a 20.697 vots gràcies a la dinamització a les xarxes socials i a la implicació en l'apadrinament de projectes per part dels treballadors del personal de DKV Seguros.

Per sisè any consecutiu, empleats, mediadors, metges, clients i proveïdors han pogut triar aquests 9 projectes als quals la companyia dona suport amb ajuda econòmica a través de la campanya “Tú decides. Tu tries un projecte, DKV el fa realitat”.

En la pasada edición de la convocatoria, se presentaron 432 proyectos y se alcanzaron los 12.807 votos gracias a la dinamización en redes sociales y al apadrinamiento de proyectos por parte del personal de DKV Seguros. Finalmente, la compañía entregó ayudas por valor de casi 100.000 euros a nueve entidades. Estas ayudas beneficiaron a casi 20.000 personas.

Desde 2005, DKV Seguros ha financiado a 66 entidades con más de 735.000 euros, y ha beneficiado a más de 140.000 personas.

Empresa responsable

DKV Seguros considera que les empreses tenen una responsabilitat social davant els ciutadans i aposta pel desenvolupament sostenible. L'entitat asseguradora defensa que la necessitat d'obtenir beneficis econòmics, a través de bons productes i un bon servei, és compatible amb la cerca del benefici social i mediambiental.

De fet, la responsabilitat empresarial és un dels pilars sobre els quals s'assenta l'estratègia de la companyia. La responsabilitat empresarial forma part de la seva missió empresarial com un aspecte clau en la manera d'entendre el negoci de la companyia, i es basa a donar resposta a les expectatives de tots els grups d'interès: empleats, clients, metges, mediadors, administració, societat, etc.

L'asseguradora confia en continuar ampliant el nombre de beneficiaris de les Ajudes a Projectes Socials i Mediambientals en els propers anys, i respondre, així, a l'ambició del projecte de Responsabilitat Social Empresarial de la companyia, basada en la Salut.