ERGO hogar, ERGO decesos y ERGO Ecofuneral, reconocidos por primera vez con el sello EthSi

Un segell que avala la gestió transparent de les finances de l'asseguradora

ERGO hogar, ERGO decesos y ERGO Ecofuneral, han sido reconocidos por primera vez con el sello EthSi del Observatorio de las Finanzas Éticas de la asociación catalana FETS (Finançament Étic i Solidari). El sello avala la gestión transparente de las finanzas de la aseguradora, así como un comportamiento ético hacia todos los públicos de la compañía, incluidos la sociedad y el medioambiente.

Així mateix, DKV Seguros ha obtingut el distintiu per cinquena vegada consecutiva. L'acreditació del segell EthSi confirma l'aposta del Grup pels valors ètics i responsables en totes les àrees d'actuació de la companyia. La distinció, a més, està avalada per un comitè avaluador independent, que és qui pren la decisió final en el lliurament del segell.

Aquest comitè està format per persones de prestigi en l'àmbit de l'economia social i la societat civil organitzada amb voluntat de transformació social. Aquest any, el comitè l'han compost: Enrique del Río, de la Fundación Proempleo; Jesús Carrión, de l'Observatori del Deute en la Globalització; Pau Vidal, de l'Observatori del Tercer Sector; Jordi Garcia, de la cooperativa L'apòstrof; Joaquím Sicília, de la cooperativa ABACUS; Arcadi Oliveres, presidente de la Fundación Justícia i Pau; Llorenç Serrano, de CCOO; Raúl Contreras, de Nittúa, Plataforma per al canvi social; Carlos Rey, de la Xarxa de Xarxes d'Economia Alternativa i Solidària (REAS); y Miquel Miró, de la Fundación Seira. FETS Financianción Ética y Solidaria es una asociación de segundo nivel que agrupa entidades catalanas del Tercer Sector y la Economía Social y Solidaria, que quieren promover la financiación ética y solidaria en nuestro país.

Des de la seva creació el 1999, FETS treballa per anar visualitzant que la banca ètica va més enllà d'una idea o d'un etern projecte i que és quelcom tangible i real.