DKV Seguros dona 9.000 euros ASPROSEAT para un proyecto d'"Espai Salut" en el centro que la entidad tiene en Sant Just

El proyecto beneficiará directamente a 120 personas con discapacidad

DKV Seguros ha donado 9.000 € a ASPROSEAT para impulsar el proyecto "Espai Salut" en el Centre Ocupacional, Centro d'Atención Especializada y Centro d'Educación Especial que la entidad tiene en Sant Just.

En el momento de firma del convenio se ha hecho entrega del 80% de lo que le han correspondido como una de las entidades beneficiarias de la IX Convocatoria Pública d'Ayudas para proyectos sociales y medioambientales. El 20% restant es lliuraran en finalitzar el projecte.

ASPROSEAT, con sede en Barcelona, ha obtenido 250 votos de los diversos grupos d'interés de la compañía.

“Espai Salut” consiste en la adecuación d'espacio (gimnasio, aula y piscina hidroterapia) para promover la Salud desde una perspectiva global y preventiva para personas con discapacidad del centro Asproseat Sant Just. 120 personas se beneficiarán directamente d'este proyecto.

En la firma del convenio y entrega del talón, que ha tenido lugar en la sucursal de DKV Seguros en Madrid han estado presentes el director de la sucursal, Josep Benedicto, y el representante de la entidad, Ramon Vives.

IX Convocatòria Pública d'Ajuda a Projectes Socials i Mediambientals

DKV Seguros lliura ajudes per valor de 100.000 euros a 9 entitats en el marc de la IX Convocatòria Pública d'Ajuda a Projectes Socials i Mediambientals. Aquestes ajudes beneficiaran directament més de 2.000 persones.

L'objectiu d'aquesta iniciativa és fomentar accions adreçades a persones desafavorides, que contribueixin a millorar la seva qualitat de vida i la seva salut. Així mateix, el projecte cerca comunicar i sensibilitzar sobre la importància de factors mediambientals en la salut de les persones.

Els nou projectes s'han escollit entre 73 finalistes, la majoria orientats a persones amb malalties cròniques, infància i persones amb discapacitat. D'altra banda, la convocatòria té una àmplia presència en el territori, amb projectes en gairebé la totalitat de les comunitats autònomes, a més de 8 projectes de cooperació internacional.

Majoritàriament, les ajudes han anat a parar a projectes adreçats a persones amb discapacitat i al suport a persones amb malalties cròniques.

Per àmbit geogràfic, els projectes escollits corresponen a Còrdova, Barcelona, Ourense, Sevilla, Haití, Madrid, Lleó, Zaragoza i Osca.

En aquesta edició s'ha arribat a 20.697 vots gràcies a la dinamització a les xarxes socials i a la implicació en l'apadrinament de projectes per part dels treballadors del personal de DKV Seguros.

Per sisè any consecutiu, empleats, mediadors, metges, clients i proveïdors han pogut triar aquests 9 projectes als quals la companyia dona suport amb ajuda econòmica a través de la campanya “Tú decides. Tu tries un projecte, DKV el fa realitat”.

Empresa responsable

DKV Seguros considera que les empreses tenen una responsabilitat social davant els ciutadans i aposta pel desenvolupament sostenible. L'entitat asseguradora defensa que la necessitat d'obtenir beneficis econòmics, a través de bons productes i un bon servei, és compatible amb la cerca del benefici social i mediambiental.

De fet, la responsabilitat empresarial és un dels pilars sobre els quals s'assenta l'estratègia de la companyia: forma part de la seva missió empresarial com un aspecte clau en la forma d'entendre el negoci de la companyia, i es basa en donar resposta a les expectatives de tots els grups d'interès: empleats, clients, metges, mediadors, administració, societat, etc.