DKV Seguros dona 10.000 euros a la Asociación Madrileña d'Ayuda e Investigación del Trastorno Límite de Personalidad (AMAI-TLP)

El proyecto apoya a personas que padecen trastorno límite de la personalidad

DKV Seguros ha donado 10.000 € a la Asociación Madrileña d'Ayuda e Investigación del Trastorno Límite de Personalidad (AMAI-TLP), para impulsar su proyecto d'apoyo a personas con trastorno límite de la personalidad.

En el momento de firma del convenio se ha hecho entrega del 80% de lo que le han correspondido como una de las entidades beneficiarias de la IX Convocatoria Pública d'Ayudas para proyectos sociales y medioambientales. El 20% restant es lliuraran en finalitzar el projecte.

La Asociación Madrileña d'Ayuda e Investigación del Trastorno Límite de Personalidad (AMAI-TLP), con sede en Madrid, ha obtenido 1.158 votos de los diversos grupos d'interés de la compañía.

El proyecto llamado “Taller Teatral Sinlimitarte” tiene como objetivo que las personas que padecen trastorno límite de la personalidad aprendan a canalizar y manejar las emociones d'una forma equilibrada mediante el entrenamiento y la interpretación de diferentes situaciones que suceden en la vida cotidiana. 15 personas se beneficiarán directamente d'este proyecto.

En la firma del convenio y entrega del talón, que ha tenido lugar en la sucursal de DKV Seguros en Madrid han estado presentes el director de la sucursal, Fermín Cano, y la presidenta de la entidad, Teresa Oñate.

IX Convocatoria Pública d'Ayuda a Proyectos Sociales y Medioambientales

DKV Seguros entrega ayudas por valor de 100.000 euros a 9 entidades en el marco de la IX Convocatoria Pública d'Ayuda a Proyectos Sociales y Medioambientales. Aquestes ajudes beneficiaran directament més de 2.000 persones.

L'objectiu d'aquesta iniciativa és fomentar accions adreçades a persones desafavorides, que contribueixin a millorar la seva qualitat de vida i la seva salut. Així mateix, el projecte cerca comunicar i sensibilitzar sobre la importància de factors mediambientals en la salut de les persones.

Els nou projectes s'han escollit entre 73 finalistes, la majoria orientats a persones amb malalties cròniques, infància i persones amb discapacitat. D'altra banda, la convocatòria té una àmplia presència en el territori, amb projectes en gairebé la totalitat de les comunitats autònomes, a més de 8 projectes de cooperació internacional.

Majoritàriament, les ajudes han anat a parar a projectes adreçats a persones amb discapacitat i al suport a persones amb malalties cròniques.

Per àmbit geogràfic, els projectes escollits corresponen a Còrdova, Barcelona, Ourense, Sevilla, Haití, Madrid, Lleó, Zaragoza i Osca.

En aquesta edició s'ha arribat a 20.697 vots gràcies a la dinamització a les xarxes socials i a la implicació en l'apadrinament de projectes per part dels treballadors del personal de DKV Seguros.

Per sisè any consecutiu, empleats, mediadors, metges, clients i proveïdors han pogut triar aquests 9 projectes als quals la companyia dona suport amb ajuda econòmica a través de la campanya “Tú decides. Tu tries un projecte, DKV el fa realitat”.

Empresa responsable

DKV Seguros considera que les empreses tenen una responsabilitat social vers els ciutadans i aposta pel desenvolupament sostenible. L'entitat asseguradora defensa que la necessitat d'obtenir beneficis econòmics, a través de bons productes i un bon servei, és compatible amb la cerca del benefici social i mediambiental.

De fet, la responsabilitat empresarial és un dels pilars sobre els quals s'assenta l'estratègia de la companyia: forma part de la seva missió empresarial com un aspecte clau en la forma d'entendre el negoci de la companyia, i es basa en donar resposta a les expectatives de tots els grups d'interès: empleats, clients, metges, mediadors, administració, societat, etc.