DKV Seguros, Best Workplace per setè any consecutiu, i premi especial Conciliació

La aseguradora se sitúa en la categoría d'organizaciones entre 500 y 1.000 empleados

DKV Seguros ha estat inclosa entre les Best Workplaces Espanya 2015, dins la categoria d'organitzacions entre 500 i 1.000 empleats, que fa anualment Great Place to Work®. La companyia ocupa la quarta posició en la classificació d'empreses més ben valorades per treballar en el rànquing dels 50 Millors Llocs per Treballar 2015.

A més, DKV Seguros ha rebut el premi especial Conciliació, que aquest any es convocava per primera vegada.

Recogieron el premio en representación de todos los empleados de DKV Seguros Jorge Díez – Ticio Ferrer, director de Recursos Humanos, Rosa Beltrán Fatás y Julia Bastarós, técnicas del citado departamento quienes recibieron el galardón de la mano de Marco Bomprezzi, Director General de Growth Resources.Nicolás Ramilo, Director General en España, fue el encargado d'inaugurar el acto.

Great Place to Work® és un referent internacional en consultoria d'investigació i gestió dels RH amb més de 20 anys d'experiència, que treballa per “crear una societat millor a través de la transformació dels entorns de treball”. Ofereix una àmplia gamma de serveis de consultoria basada en el seu exclusiu model de treball Great Place to Work® Model©, que inclou anàlisi, avaluació, formació i investigació dels entorns laborals de diferents organitzacions.
A més, la consultora és l'encarregada d'elaborar la llista Best Workplaces, que a través d'una metodologia enfocada en el punt de vista de l'empleat, analitza, avalua i certifica les millors empreses per a les quals treballar en més de 45 països del món.

Aquest any, Great Place to Work® ha analitzat 305 empreses de totes les mides i de sectors tan diferents com el sector hoteler, distribució, automoció, prestació de serveis i farmacèutic, entre altres.

La llista selecciona les empreses amb els millors entorns de treball en cadascun dels països on l'Institut és present. Dos terços de la puntuació del procés d'anàlisi avaluació-selecció estan basats en l'opinió dels empleats pel que fa a les relacions humanes que tenen lloc als seus entorns de treball. En aquest cas 250.000 empleats han expressat la seva opinió sobre els seus llocs de treball. A més, es fa una anàlisi de la cultura corporativa, basada en aspectes com credibilitat, respecte, tracte just, orgull i companyonia.