DKV Seguros firma un acord amb Port del Comte per donar impuls a l'estació i als esports d'hivern

Els clients i els empleats de la companyia asseguradora podran gaudir de descomptes i avantatges en aquesta estació d'esquí del Prepirineu català

DKV Seguros ha signat avui un acord amb l'estació d'esquí Port del Comte pel qual la
companyia esdevé un dels seus patrocinadors principals per a les temporades 2015-2016 i 2016-2017. En virtut d'aquest acord, ambdues organitzacions es comprometen a desenvolupar conjuntament accions que puguin resultar d'interès per als seus membres. Port del Comte ha estat representat per l'administrador de la societat propietària de l'estació (Guimaru), Jaume Moral Reig, mentre que per part de DKV Seguros els representants han estat el conseller delegat, Josep Santacreu Bonjoch, i el director de comunicació i RE, Miguel García Lamigueiro.

L'estació de Port del Comte és, per la seva situació, una de les més pròximes a la ciutat de Barcelona: es troba al Prepirineu català, a Lleida. Més concretament està situada al massís de Port del Comte a la Vall de Lord, comarca del Solsonès, municipi de la Coma i la Pedra. Les seves pistes transcorren entre els 1.730 m de cota mínima als 2.290 m de cota màxima al Clot Rodó. Amb aquest patrocini, la companyia vol donar un impuls als esports d'hivern a la zona dins dels seus objectius emmarcats en la promoció d'hàbits saludables, alhora que dona a conèixer la marca i els seus productes entre els usuaris habituals de l'estació.

A més, els clients i empleats de DKV Seguros podran gaudir de descomptes i altres avantatges en l'estació de Port del Comte, tot això amb l'objectiu de fomentar l'esport entre els seus públics principals.

En definitiva, aquest conveni té per objecte el desenvolupament d'accions de patrocini, publicitàries i de
promoció comercial dirigides a ampliar la difusió de l'oferta de la marca i de les assegurances i serveis comercialitzats per la companyia. Així, DKV Seguros utilitzarà determinats suports publicitaris als plans de les pistes, telecadires, en esdeveniments, tanques i accessos, entre d'altres.

Aquest patrocini respon a la voluntat de DKV de continuar desenvolupant accions en un territori
comunicatiu en el qual DKV ja fa anys que és present, primer a Sierra Nevada i després a Aramon.