DKV Seguros aconsegueix 30.000 € per construir el SJD Pediatric Cancer Center de l'Hospital Sant Joan de Déu

El concert “Carmona y DKV, juntos #ParaLosValientes” aporta gairebé 10.000 € per a la construcció del major centre oncològic infantil d'Europa.

DKV Seguros lliura 30.000 € a l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona per construir el SJD Pediatric Cancer Center Barcelona, el major centre oncològic infantil d'Europa. Una ajuda que ha estat possible gràcies a la recaptació de les entrades i donacions dels assistents al concert solidari “Carmona y DKV, juntos #ParaLosValientes”, que es concedeix íntegrament a la causa. La recaptació s'està acostant als 10.000 €, que se sumen als 20.000 € que, com a “Empresa valenta”, la companyia asseguradora ja ha aportat a la iniciativa del centre hospitalari barceloní.

El concert “Carmona y DKV, juntos #ParaLosValientes”, que té lloc aquest dimarts, 13 de febrer, a la Sala Luz de Gas de Barcelona, té com a intèrpret convidat Antonio Carmona, que ha penjat el cartell de “no hi ha entrades” en la seva tornada als escenaris per presentar el seu tercer àlbum en solitari “Obras son amores”.

Solidaritat a través de la música

DKV, a través de la seva plataforma solidària “Un Milió de Somriures”, premia i reconeix la col·laboració en causes socials dels seus empleats, clients, metges i agents, oferint-los una experiència musical en directe.

A més, iniciatives musicals com aquesta serveixen per finançar iniciatives socials d'impacte en l'àmbit de la salut, a través de la recaptació de la venda d'entrades, les donacions dels assistents i les aportacions de l'asseguradora.

Així ho explica el conseller delegat de DKV, Josep Santacreu: “gràcies a la nostra col·laboració en el passat amb l'artista Antonio Orozco i els patrocinis del Festival de Pedralbes o el Festival Mil·lenni, ja coneixem la capacitat de comunicació emocional de la música; així que ara avancem amb un nou projecte propi vinculat al compromís social dels nostres empleats i col·laboradors i la recollida de fons per a una iniciativa molt important en sanitat, com és el SJD Pediatric Cancer Center Barcelona”.

DKV ha organitzat “Carmona y DKV, juntos #ParaLosValientes” per tal d'oferir una activitat de qualitat als seus col·laboradors amb més compromís social, i, alhora, continuar donant suport a causes com la del nou centre hospitalari per a infants amb càncer que projecta l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. Per fer-ho, l'asseguradora ha produït i finançat l'espectacle, i ha seleccionat i convidat l'intèrpret.

“Un Milió de Somriures”

Com a companyia d'assegurances que es preocupa per construir un món més saludable, DKV tracta d'implicar diàriament els seus contribuents en els diversos programes de voluntariat i activitats de responsabilitat social que posa en marxa, com “Un Milió de Somriures”.

Un Milió de Somriures és una plataforma digital d'iniciatives socials que té la finalitat de fomentar la solidaritat i afegir valor en la relació amb el client, ajudant-lo a involucrar-se en projectes socials. Per fer-ho, mensualment DKV els proposa participar en diverses causes solidàries a canvi de punts, anomenats somriures, que poden bescanviar per premis com ara donacions a ONG, entrades de cinema o vals per a experiències d'oci. A més, per part seva, l'asseguradora es compromet a igualar els diners donats pels usuaris d'“Un Milió de Somriures” tal com descriuen les bases.

A Espanya, DKV està implantat en tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.