Es Baluard i DKV Seguros convoquen la cinquena beca de producció a la creació videogràfica

Es Baluard i DKV Seguros convoquen la cinquena edició de la beca de producció a la creació videogràfica, que donarà lloc a una obra que s'exposarà a Es Baluard a partir del mes de novembre de 2018, i que participarà en una exposició col·lectiva a Ca n'Oliver, Maó, Menorca, del 5 d'octubre de 2018 al 6 de gener de 2019 (inauguració el 4 d'octubre de 2018).

L'ajuda, dotada amb un import de 5.000 euros, està oberta a artistes i col·lectius de nacionalitat espanyola, nascuts a partir de 1978. En les anteriors edicions, van resultar guanyadors de la beca les obres (preposiciones) La Habitación (2014), d'Elssie Ansareo i Alaitz Arenzana, Skyline (2015), de Javier Artero, The sun is gone but we still have the view (2016), de Joan Bennassar i En la oscuridad brillante (2017), de Fermín Jiménez Landa.

La cinquena edició de la beca de producció en la creació videogràfica compta amb els següents membres del jurat dins el comitè de valoració: Javier Hontoria (comissari i crític d'art), Tania Pardo (responsable d'exposicions de La Casa Encendida), Nekane Aramburu (directora d'Es Baluard), Alicia Ventura (comissària i assessora de Col·lecció DKV) i Juan Bautista Peiró (assessor de Col·lecció DKV).

El termini per a l'enviament de la documentació conclou el dia 15 d'abril de 2018. Els resultats dels seleccionats i les fases d'aquesta convocatòria s'anunciaran al web del museu (www.esbaluard.org).

La col·laboració de DKV Seguros amb Es Baluard està integrada en el programa d'art DKV ARTERIA, a través del qual DKV Seguros promou diferents accions dirigides a fomentar la creació artística, com una via de comunicació i expressió, motor de salut i forma de potenciar el desenvolupament personal.

El programa ARTERIA DKV inclou, també, la Col·lecció DKV, amb prop de 550 obres realitzades per 225 artistes espanyols, el concurs "Fresh Art" adreçat a estudiants preuniversitaris i la càtedra d'empresa "DKV Arte y Salud" en col·laboració amb la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València (UPV), que contribueix a la formació i difusió de nous artistes.