La model Nieves Álvarez i Villalobos Kids se sumen a la iniciativa ARCOkids, proporcionant els davantals que han dissenyat amb la seva marca N+V

Tallers per a infants de la Fundació Pequeño Deseo promoguts per DKV Arteria a ARCO

Un any més, ARCOmadrid tornarà a dedicar un espai per als més petits als tallers solidaris d'ARCOkids, que, dissenyats per la Fundació Pequeño Deseo i impulsats per DKV Seguros en el marc del seu programa DKV Arteria, aproximen els infants al món de l'art contemporani.

A més, N+V, de Villalobos Kids, se suma a la iniciativa proporcionant uns davantals especialment dissenyats per l'equip N+V, amb la model Nieves Álvarez i Belén Villalobos al capdavant, que rebran tots els infants participants en els tallers d'ARCOkids. Des del seu naixement, N+V és una marca compromesa socialment que tracta de transmetre als infants valors i conceptes sota el seu lema “jugant pots ajudar que altres infants juguin".

A l'esperit artístic i solidari d'aquesta iniciativa, s'hi uneix una tasca de conscienciació ecològica, ja que els infants treballaran amb materials reciclats. Amb tot això, aprendran que la imaginació pot convertir qualsevol material en una autèntica obra d'art. ARCOKIDS és un espai creatiu solidari, en què nens de 4 a 12 anys fan les seves pròpies obres amb el lema IMAGINA-T-LO, que fa referència al futur, temàtica escollida aquest any per la Fira ARCOmadrid.

Els fons recaptats a ARCOKids es destinaran a Pequeño Deseo per complir els desitjos d'infants amb malalties cròniques o amb mal pronòstic. “La participació en els nostres tallers té com a objectiu acostar l'art als més petits i implicar-los en una acció solidària”, com ha explicat Cristina Cuadrado.