Sa Majestat la Reina Sofia visita la Fundació Integralia DKV a Madrid

Sa Majestat la Reina Sofía coneix de primera mà el programa d'integració laboral de persones amb diversitat funcional que duu a terme la Fundació impulsada per DKV Seguros

S.M. la Reina Sofía ha visitat aquest dimecres el centre especial de treball que la Fundació Integralia DKV té a Madrid per conèixer de primera mà els serveis d'integració laboral de persones amb discapacitat que desenvolupa l'entitat. S.M. la Reina Sofía ha estat rebuda pel president de DKV Seguros, el Sr. Javier Vega de Seoane, el conseller delegat de DKV i president del Patronat de la Fundació, el Dr. Josep Santacreu, i la directora i el subdirector de la Fundació, Cristina González i Javier de Oña, que l'han acompanyada en la seva visita per les instal·lacions i li han explicat les activitats i propòsits d'Integralia DKV, a més de la seva evolució durant els darrers 18 anys.

Durant la visita de S.M. la Reina Sofía, Javier Vega de Seoane ha destacat la importància que les empreses tinguin i practiquin una estratègia de responsabilitat social “per contribuir a resoldre o mitigar els problemes que té la societat, que cada vegada és més complexa”. En aquest context, Josep Santacreu ha posat de manifest que DKV Seguros és una dels empreses líders a Espanya en matèria de responsabilitat empresarial, i que la Fundació Integralia DKV és el projecte d'acció social més important de la companyia. És per això que el conseller delegat de DKV i president del Patronat de la Fundació ha expressat que “és un honor i un orgull per a nosaltres que S.M. la Reina Sofía hagi mostrat el seu interès per conèixer personalment les nostres actuacions en pro de la inserció laboral i social de persones amb diversitat funcional i malalties degeneratives amb dificultades per incorporar-se al mercat de treball”. Una missió que aquesta organització no lucrativa creada per DKV Seguros duu a terme a través de la formació i la generació de treball en empreses i centres especials de treball.

Així mateix, i en aquest sentit, en el seu afany per construir un món més responsable, DKV Seguros, a través de la Fundació Integralia DKV, també treballa per sensibilitzar la societat en general i, més especialment, el sector empresarial sobre el valor que les persones amb diferents capacitats poden aportar a les seves organitzacions.

Més de 3.000 persones amb diversitat funcional beneficiades gràcies a Integralia DKV

Des de la seva creació, l'any 2000, la Fundació Integralia DKV ha beneficiat gairebé 3.000 persones amb discapacitat a Espanya i altres països, a través de la formació i els serveis d'inserció sociolaboral. La Fundació s'autofinança a través de la prestació de serveis de contact center d'alt nivell d'especialització, de màrqueting digital, consultoria per a la inserció i programes de formació. Gestiona 8 centres especials de treball a Espanya –el Prat de Llobregat, Madrid, Badajoz, Zaragoza, Dénia, Jerez, San Fernando, Terrassa– i 4 programes de cooperació al desenvolupament en aliança amb altres institucions –el Perú, Colòmbia, l'Índia i Polònia.

La seva visió és la igualtat d'oportunitats en el treball per a totes les persones amb discapacitat en qualsevol país del món.