DKV llança la seva nova campanya "Si ens coneixem millor, ens cuidem millor"

DKV llança la seva nova campanya publicitària, “Si ens coneixem millor, ens cuidem millor” centrada en Quiero cuidarme, la seva aplicació innovadora en atenció de la salut que s'engloba dins l'oferta d'eines digitals que la companyia ofereix per facilitar l'autocura i la prevenció. Amb aquest títol es presenten una sèrie d'espots en què l'individu és el protagonista de l'atenció de la seva salut, que pot monitorar gràcies a l'aplicació Quiero cuidarme, així com motivar-se per millorar el seu índex de vida saludable.

Els dos espots elaborats per SCPF, s'han llançat a Espanya de forma simultània i cadascun d'ells presenta un protagonista diferent en situacions quotidianes. Per exemple, una noia que va cap a la parada d'autobús i s'adona que per incrementar el seu índex de vida saludable ha de caminar almenys trenta minuts al dia, o un noi al supermercat decidit a comprar brioixeria, però que acaba escollint fruita per millorar l'índex de vida saludable. Tots som els protagonistes d'aquesta campanya, que consciencia la societat sobre com n'és de positiu adoptar hàbits saludables i apostar per la prevenció. La campanya també tindrà presència tant a la televisió com als mitjans digitals, RRSS i publicitat exterior.

DKV Seguros segueix renovant, així, el seu compromís amb l'atenció de la salut, entès com un concepte molt més ampli, que va més enllà del tractament de malalties i que engloba un seguiment diari i l'educació de l'individu.

Quiero cuidarme, l'aplicació de salut més baixada d'Espanya

Per segon any consecutiu, DKV Seguros presenta la campanya de Quiero cuidarme, la solució digital gratuïta que ha desenvolupat la companyia per millorar la salut dels espanyols. Aquesta app mòbil que apodera l'usuari a cuidar la salut i el benestar com a mesura de prevenció. L'app ha arribat ser la més baixada d'Espanya en només un any.

Quan l'usuari introdueix les seves dades personals a l'aplicació i respon una sèrie de qüestionaris, aquesta li proporciona el seu índex de vida saludable (IVS), una qualificació numèrica (del 0 al 1.000) dels seus hàbits i estat de salut, que s'obté mitjançant un algoritme científic basat en nou paràmetres. A més, l'algoritme també té en compte altres aspectes, com l'edat o el gènere, que també influeixen en l'estil de vida saludable.