DKV Seguros i Sara Escudero porten al teatre la sèrie web 'Irse de madre'

A 'Hoy nos vamos de madre' la monologuista reflectirà anècdotes viscudes durant el rodatge i algunes rebudes a través d'un concurs a Facebook

DKV Seguros i Sara Escudero porten al teatre la sèrie web “Irse de madre”, llançada el juny d'aquest any. L'actriu i presentadora es va integrar durant uns dies en famílies reals per mostrar, en clau d'humor, els reptes i les diferents situacions que es viuen a les llars amb nens: la lactància, canviar bolquers, un dia al parc o a la platja, visita al pediatre, la convivència amb els avis, etc.

Ara, arriba al teatre Hoy nos vamos de madre”, on la monologuista reflectirà anècdotes viscudes durant el rodatge de la sèrie, i d'altres de pares i mares rebudes a través de les xarxes socials.

La minigira arrenca avui, 8 de novembre, al teatre Alfil de Madrid; passarà per Barcelona, el 15 de novembre al Villarroel i acabarà el 22 de novembre a Zaragoza, al teatre Las Esquinas. La companyia asseguradora ha convidat representants dels seus diferents grups d'interès (clients, empleats, professionals sanitaris i proveïdors), a més de fans i seguidors de l'artista.

L'objectiu d'aquesta iniciativa de DKV, pensada principalment per a l'entorn digital, era connectar amb les dones i mares, amb un contingut fresc, útil i interessant al voltant de la vida familiar i la maternitat i paternitat al segle XXI.

A banda dels capítols setmanals, a la plataforma web http://irsedemadre.comtambé hi ha contingut de qualitat addicional distribuït en diferents seccions: des de contingut exclusiu de blogueres reconegudes a la secció “Irse de bloggers” fins a il·lustracions de Monstruo Espagueti sobre la maternitat, la família i la conciliació. Així mateix, es pot consultar informació addicional sobre els serveis i les cobertures específiques per a maternitat i les famílies que DKV ofereix en la seva cartera.

El projecte ha tingut la seva translació a un canal específic de Youtube i una fanpage de FB, així com a la televisió (el Grup A3 va emetre diversos capítols de la sèrie a La Sexta, en horari de matí del cap de setmana, juntament amb els seus avanços de programació corresponents, així com al programa Cazamariposas que s'emet a Divinity. També va ser present a Telecinco com a moment intern dins del programa "Hable con Ellas") i al
cinema, amb una peça de 30” desenvolupada en exclusiva per a les pel·lícules familiars Dory, Ice Age 5 i Malas madres.