DKV reuneix representants de corredories, organitzacions i associacions de professionals de la mediació

L'objectiu de la reunió va ser aprofundir en les estratègies de distribució i optimització de la gestió i fomentar plans d'acció conjunts

DKV ha organitzat una reunió per aprofundir en estratègies de distribució i optimització de la gestió, així com el foment de nous plans i estratègies. A la trobada, convocada a Madrid pel Consell Assessor de la Xarxa Externa de DKV, hi van assistir, per part de les corredories: Javier González, de Sáez de Montagut y Moreno; Humberto Albánez, de Grupo Concentra; Adolfo Ferreiro, de la corredoria Segurfer XXI; Ignacio de Rojas, de Bureau Brokers; Antonio Muñoz Olaya, de TAT Mediadores i president de l'associació Cojebro, i Fernando Morán, de la corredoria Segumor. Tampoc no van faltar a la cita Elena Jiménez de Andrade, presidenta del Consell General; Javier Navarro, d'ADECOSE, i Alberto Ocarranza, de FECOR.

Per part de DKV, van assistir a la reunió: Javier Vega de Seoane, president de l'asseguradora; Pedro Orbe, director general comercial; Ignacio López, director de Canals Mitjançats i Territorials, i Jordi Rubio, responsable de la Xarxa Externa.

El Consell Assessor de la Xarxa Externa de DKV és un òrgan consultiu, al marge de l'organigrama jeràrquic de l'asseguradora, que permet una relació fluida i directa de la Direcció General i de la Direcció del Canal amb persones representatives de la Xarxa Externa. L'objectiu principal del Consell Assessor és establir un punt de trobada per al diàleg entre la mediació i DKV, a la recerca del benefici mutu, i és per això que organitza reunions periòdiques per tractar temes que interessen el sector, tot això en un ambient molt distès, sense formalitats i tremendament fructífer. Es tracta d'una fantàstica oportunitat per debatre i aprofundir en les inquietuds dels corredors i establir un punt de trobada de diàleg en la mediació.

Quin és el rol del corredor en aquest nou i futur escenari? Quin lloc ocupen els corredors? Com seria la companyia d'assegurances de salut dels vostres somnis? Van ser algunes de les qüestions plantejades en aquesta reunió. I és que, segons Jordi Rubio, responsable de la Xarxa Externa, “la tecnologia porta noves possibilitats de relacionar-nos amb els clients. En salut, les possibilitats són enormes, tant en el servei postvenda (teleconsulta), com en la gestió comercial del client, i hem de comptar amb els corredors en aquestes noves formes de relació, no només fent-los partícips d'aquestes, sinó donant-los un paper destacat”.

Posteriorment, es va establir un debat on es van exposar els temes que més inquietud desperten als corredors en la relació amb l'entitat, com els aspectes de millora en l'estratègia de distribució i optimització de la gestió, destacant l'emissió de col·lectius, la gestió de sinistres pel que fa a la millora en l'agilitat i rapidesa de resposta, i l'oferta en les primes del ram de salut. La connectivitat va ser, també, un dels temes a tractar, així com una petició general d'ajuda i col·laboració per dotar de més visibilitat la relació del client amb la companyia.

El debat va ser molt constructiu i els convidats van agrair l'oportunitat que els brinda DKV en aquestes trobades, en què es poden posar en comú els diferents models de negoci que cadascú té i trobar, així, sinergies per a l'optimització en els seus processos de distribució i beneficiar-se de les millors pràctiques que cadascú aporta al Consell Assessor. La jornada de treball va concloure amb una visita a la Fundació Integralia DKV, seguida d'un dinar.

DKV entén que les empreses han d'anar més enllà dels beneficis econòmics i que han d'assumir la seva responsabilitat ètica, social i mediambiental amb la societat, a través d'accions dirigides als seus grups d'interès. Com a companyia asseguradora, DKV s'esforça per crear un món més saludable en els àmbits de la salut i el medi ambient, l'obesitat infantil, la inserció laboral de persones amb discapacitat i l'envelliment actiu.