El centre de gestió de DKV i la Fundació DKV Integralia s'instal·laran a Sant Just Desvern al setembre

L'àrea que gestiona la relació amb metges i hospitals i la seu de la Fundació Integralia DKV es traslladaran des del parc de negocis Mas Blau (el Prat de Llobregat)

Els empleats de DKV i la Fundació Integralia DKV que treballen actualment al parc de negocis Mas Blau, al Prat de Llobregat, gaudiran a partir del pròxim mes de setembre d'unes oficines noves i més modernes a Sant Just Desvern.

Dels 2.500 m² de superfície del nou edifici, 1.100 es destinaran a la Fundació Integralia DKV i els 1.400 restants als empleats dels departaments de Salut, Assegurances Generals i DKV Serveis, que fins ara treballaven al parc de negocis Mas Blau del Prat de Llobregat.

El centre especial de treball de la Fundació Integralia DKV, el més gran del Baix Llobregat, disposarà d'accés directe, adaptat, des del carrer, atès que les seves instal·lacions s'ubiquen a la planta baixa. La resta de dependències estaran a la 4a planta de l'edifici que pertany a la Corporació Financera Alba, del Grup March.

Aquest centre gestiona un contact center que dona servei a DKV però també a altres empreses importants com Banc de Sabadell, Allianz, Hospital Sant Joan de Déu, Institut Català de la Retina, Oxfam Intermón,

La nova ubicació millorarà l'actual en disponibilitat de sales i espais de treball col·laboratiu. A més, l'emplaçament que es troba davant de l'Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí disposa de múltiples serveis, com ara restaurants, aparcament públic i adaptat i transports, com ara tramvia, busos i metro.

A Espanya, DKV està implantada a tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://cat.dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares) i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients. Per part seva, la Fundació DKV Integralia té com a missió la inserció sociolaboral de persones amb discapacitat física, sensorial i malaltia crònica/degenerativa. Amb una plantilla de 436 persones (99% amb discapacitat) i 7 centres especials de treball, ofereix serveis d'atenció al client, màrqueting digital, consultoria per a la inserció i formació.