Ignacio López Eguilaz s'incorpora a DKV com a director de canals mediats i direccions territorials

López Eguilaz treballarà sota la direcció del director general comercial, Pedro Orbe

Ignacio López de Eguilaz s'ha incorporat a DKV com a director de canals mediats i direccions territorials. Des d'aquesta posició, serà el responsable de l'estratègia de la distribució a través dels més de 800 agents exclusius de la companyia, així com dels 3.000 corredors amb què treballa DKV. Igualment, liderarà l'activitat de les cinc direccions territorials en què es desenvolupa el gruix de l'activitat comercial.

López Eguilaz té més de 15 anys d'experiència professional en el sector assegurador, on ha liderat activitats en diferents àmbits, com ara operacions, distribució i màrqueting. En l'última època va ser director de Màrqueting i Vendes d'AXA, i anteriorment director del Territorial Centro.

És enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Madrid, MBA per IESE i ha completat un programa de Màrqueting Digital per ISDI. Després del seu pas per Valeo, es va incorporar el 2000 al grup AXA on ha desenvolupat la resta de la seva carrera.

La incorporació d'Ignacio ve a confirmar que la mediació professional constitueix un pilar clau en els objectius de creixement previstos per DKV fins al 2020. Per a Pedro Orbe, director comercial de la companyia: "els canals de mediació, tant agents com corredors, suposen l'eix de negoci més important de la companyia. Estic convençut que tant els agents com els corredors tenen molt a dir en el futur de la distribució d'assegurances, i DKV serà aquí per acompanyar-los".

A Espanya, DKV està implantada a tot el territori nacional amb una àmplia xarxa d'oficines d'assegurances de salut (https://cat.dkvseguros.com/seguros-medicos-particulares/) i consultoris, on treballen gairebé 2.000 treballadors que donen servei a prop de 2 milions de clients.

Per a més informació, www.dkvseguros.com