La Fundació DKV Integralia fa 15 anys que crea ocupació i ha format 1.500 persones amb discapacitat

El conseller delegat de DKV Seguros, Josep Santacreu, ha compartit la jornada amb els treballadors de la seu del Prat i ha atès algunes trucades de clients per commemorar l'aniversari

La Fundació DKV Integralia compleix 15 anys. El 9 de febrer de l'any 2000, el contact center del Prat de Llobregat atenia la primera trucada d'un client de DKV. En aquell moment esdevenia realitat el projecte de DKV Seguros de disposar d'un contact center gestionat per persones amb discapacitat.

Per commemorar-lo, s'han celebrat diversos actes a les seus que DKV Integralia té a tot l'Estat. El conseller delegat de DKV Seguros, Josep Santacreu, ha visitat la seu del Prat de Llobregat, on ha compartit la jornada amb els empleats com a reconeixement a la seva feina durant aquests anys. A més de brindar amb ells, ha participat en una reunió de l'equip de gestió, amb els coordinadors i directors d'àrea, i ha atès algunes trucades de clients.

Així mateix, la companyia té previstes més activitats amb motiu de l'aniversari de la Fundació, com la inauguració de l'Exposició “Artistes Outsiders”. Aquesta exposició, que s'estrena el proper divendres 13 de febrer a les mateixes instal·lacions d'Integralia, és una mostra de les obres de 10 artistes contemporanis que volen subratllar els ponts entre les (dis)capacitats intel·lectuals i l'art.

Durant aquests 15 anys, la Fundació DKV Integralia ha crescut fins a tenir 7 seus a Espanya (el Prat, Madrid, hospital de Dénia, Jerez, Badajoz, Saragossa i San Fernando), ha creat 802 llocs de treball i ha beneficiat 1483 persones a nivell global, totes elles afectades per discapacitats físiques greus (lesions medul·lars, paraplegies i tetraplegies) o per malalties degeneratives, com ara l'esclerosi múltiple o la diabetis crònica.

A més, la Fundació està desenvolupant quatre projectes internacionals a Polònia, el Perú, Colòmbia i l'Índia, on ha exportat amb èxit el model d'integració laboral de persones amb discapacitat que ha desenvolupat a Espanya, i ha posat en funcionament una escola pròpia i una escola d'emprenedors.