DKV finança amb 100.000 Eur nou projectes socials i mediambientals que beneficiaran 1.500 persones

En aquesta edició de "Tu decideixes" s'han assolit els 12.317 vots de client, empleats, mediadors, metges i proveïdors

DKV Seguros entrega ajudes per un valor de 100.000 euros a 9 entitats en el marc de la X Convocatòria Pública d'Ajuda a Projectes Socials i Mediambientals. Aquestes ajudes beneficiaran directament gairebé 1.500 persones.

Els nou projectes han estat escollits entre 50 finalistes, la majoria orientats a persones amb malalties cròniques, dona, infància, joves i persones amb discapacitat. Cal destacar que tres dels nou escollits són projectes de cooperació internacional –a l'Índia, Moçambic i República Democràtica del Congo–.

En aquesta edició s'han assolit els 12.317 vots gràcies a la dinamització en xarxes socials i a la implicació en l'apadrinament de projectes per part dels empleats del personal de DKV Seguros.

Per setè any consecutiu, empleats, mediadors, metges, clients i proveïdors han pogut triar aquests 9 projectes als quals la companyia dóna suport amb ajuda econòmica a través de la campanya Tú decides. Tu tries un projecte, DKV el fa realitat”.

En l'edició passada de la convocatòria, hi va haver 73 projectes finalistes i es van assolir els 20.697 vots. Des de 2005, DKV Seguros ha finançat 75 entitats amb més de 835.000 euros, i ha beneficiat més de 140.000 persones.

Consulta los ganadores en el documento adjunto.